Helgen.

Hej!
Helgen har varit lugn och vilsam. Åt lite extra gott på lördag kväll. Vi såg en bra film med Rolf Lassgård.
Jag har målat panelen vit i sovrummet. Tore ska sätta upp panel runt om, tror att det kommer att bli riktigt fint. Sedan blir det att måla och tapetsera. Vi väntar på sängen det börjar bli lite jobbigt att ligga på madrasserna. Sedan ska det bli skönt när allt blir färdigt. Köpte gardintyg i fredags, ska sy två panellängder som går i stil med överkastet och kuddarna.
Vädret har varit regnigt så det har varit dåligt med att vara ute.
I morgon är det studiedag, då ska vi få mer om digital IUP och skriftliga omdömen. Hoppas jag blir klokare efter morgondagen. Jag tror att det kommer att bli bra bara man lärt sig. Det mesta är ju lite klurigt i början.
Nu ska jag se klart på Beckfilmen sedan får det bli sängen.

Trevlig vecka på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0