Idag...

Hu så kallt -11 grader. Jag körde och handlade med termobyxor på. Jag tycker det blir så kallt med jeans. När jag kom hem ville jag bara stanna kvar inne. Mannen tog Wilma och gick ut medan jag satte en deg till rågsiktsbröd. Det var nog ett år sedan jag bakade bröd, tycker inte det är så roligt att baka bröd. Första omgången fick jag slänga för jag fick i för mycket rågsikt. Men skam den som ger sig jag prövade igen nu blev det mycket bättre. Vi hade inga lussekatter kvar så jag gjorde lite kanelbullar. Det är så varmt och gott i köket jag bara njuter.
Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken fin blogg du har!! Jag har letat lite efter den och nu så hjälpte Johan mig att hitta den.

Kram

2009-01-09 @ 17:55:54
URL: http://kristinas.bloggagratis.se
Postat av: Kristina

Vilken fin blogg du har! Jag har letat lite efter den och nu hjälpte Johan mig.

Kram

2009-01-09 @ 18:00:17
URL: http://kristinas.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0