En grå januaridag.

Så var det dags att fylla år igen. Jag och min arbetskompis fyller år på samma dag. Vi har firat födelsedagen tillsammans i 17 år! Fast vi båda bytt arbetsplats har vi hamnat på samma skola.
Vi bjöd arbetskompisarna på Buddapesttårta.
På kvällen kom barnen och lite släkt hem, vi åt potatisgratäng och kött.

I dag lördag är vädret grått och regnigt jag har inte lust att göra någonting. All lust försvinner tycker jag när det är så grått och trist. Jag längtar till våren, men förstår att det dröjer ännu ett tag till. Nej jag får väl ta itu med räkningarna och tvätten men i eftermiddag blir det att titta på konståkning, det är så fint.
                                                                                       Hoppas ni får en fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0