Söndagstankar.

I torsdags blev jag magsjuk. Hela natten mellan torsdag och fredag sprang jag upp och ner. Det var hemskt. Tidagare på dagen hade jag varit hos Emma. Vi var på Blomsterlandet och Willys och handlade. Jag kände mig lite konstig och trött.
Idag söndag har jag vilat upp mig hela dagen, legat i sängen sovit och läst.
Vilken tur jag ändå har jag är ledig nästa vecka och kan bara ta det lugnt.
Det har blivit lite lugnt med målandet av t.x slagbordet. Men i morgon ska jag måla klart det.
Sedan ska jag måla en Ikea-kista vit, den kommer nog att bli fin.
En blomsterstege har jag köpt från "Mixin" men inte orkat att sätta saker på den. Bild kommer senare.
Det blir en lugn kväll med lite Tv. Tänk i morgon och en vecka framåt är det ingen veckaklocka som ringer.UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0