Lite februaritankar.

Hej på er!
Jag längtar så efter varmare dagar då vi kan sitta i uterummet och känna solen steka, underbart. Jag älskar värme.
Tänk och sitta där en varm dag och fika något gott, då kan man inte ha det bättre.
Idag har mannen och jag städat lite rejälare, har faktiskt inte gjort det sedan jul. Det var välbehövligt.
Jag har ett fint gammalt slagbord modell mindre som jag ska måla vitt idag. Bordet ska jag ha i varrdagsrummet med en vit hylla över, tror det blir snyggt.
Båda bilarna är nytvättade men det varar inte länge. Det räcker att jag kör till jobbet en mil så är bilen smutsig. Men å andra sidan den gamla smutsen är ialla fall väck.
Våra barn är på väg hem från Sälen där det var mycket snö. Men här är det snöfattigt grått och lite trist.
Nej nu får jag rycka upp mig. Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0