Första februari 2009.

Skönt att januari är slut. Nu ska vi bara ta oss igenom februari och mars sedan kommer det nog att bli varmare.
Det har iallafall blivit ljusare på eftermiddagarna minst en halvtimma.
I fredags var jag och dottern Emma i Falkenberg och sprang lite i affärerna. När det gällde kläder tyckte jag det var riktigt trist, tråkiga reaplagg. Nej det får nog bli Varberg nästa gång när det gäller klädinköp.
Våra tre barn är på skidsemester med sambos och kompisar. De hyrde en Wolksvagenbuss så att de alla kunde åka tillsammans. Låter riktigt kul, men de skulle köra 60 mil det låter lite jobbigt.
Idag lyste solen och vi bestämde oss för att gå en promenad med Wilma. Hon älskar när vi går promenader. Efteråt blir hon så härligt trött.
Idag har jag beställt en sak från "Mixin" som jag velat ha i flera år. Bild kommer senare på detta.
                                                                                                             Trevlig vecka på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0