HÖSTEN ÄR PÅ VÄG

Idag regnar det igen. Visst blir man trött på allt regn. Tänker tillbaka på förra lördagen, vädret var så fint.
Jag har varit sjuk, orkade inte blogga då. Men nu är jag frisk igen skönt.
Var och handlade lite igår. Gjorde även en syntest, Jag behöver hjälp både på långt håll och nära. Det får bli linser, men det kommer att dröja någon månad innan jag kan få dem. Nåja om sanningen ska fram jag har sett dåligt väldigt länge men vantrivts i mina glasögon.
Wilma har ätit på en sladd så den gick av. Blev lite darrig när ag såg det kontakten var i. Men nu är sladden lagad och lampan lyser fint.
Jag ska pyssla lite i helgen och hinna läsa lite. med andra ord ha en avkopplande helg.
Jag hoppas ni andra också kommer att få det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0