IKEA.

På hemvägen stannade jag och Mannen till vid IKEA. Han första fråga var "Vad ska du titta på"? En aning irriterad blev jag, jag ville ju titta på allt. Där fanns som vanligt mycket fint. Lite av vad jag köpt kan ni se här på bilderna men lite av sakerna kommer senare.
Jag skule kunna gå på IKEA i timmar men utan Mannen. Nej nästa gång blir det med en kompis.
I morgon ska jag köpa färg till matbordet och stolarna. Jag måste börja måla nu om jag ska hinna med.
Jag skulle vilja vara ledig några dagar nu jag har så mycket som ska göras. Men jobbet går ju i första hand så klart.
 Novemberhälsning till er alla.

Kommentarer
Postat av: Emma Jonsson

Hur blev tv bordet och köksbordet lägg upp bilder sedan när du har fått ordning =)Kram

2008-11-28 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0