Hej!

Hej på er!
Helgen går så fort, allt jag vill göra hinner jag inte med. Igår var min dotter Emma hemma, det är Emma som hjälpt mig förnya bloggen. Hur vet hon allt? Jag sitter som ett frågetecken medan Emma fixar det jag vill ha. Fint va? Nu kan ni lyssna till musik.
Tore har fortsatt att lägga golv men alldeles snart är det klart då ska vi flytta in möblerna igen.
Nytt golv i hallen och sovrummet får vänta till efter jul. Det kommer att bli fint när hela övervåningen får likadant golv.
Idag har vi varit hos svärmor på middag. Gott som vanligt.
Hoppas att ni också haft det bra i helgen.
                                                                                 Kramar Madeleine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0