Emmas rum-Syrum.

Dags för nästa rum att lägga nytt golv i. Alcro ekgolv heter det. Det kommer att bli snyggt när hela övervåningen får likadana golv.
Vi har aldrig bytt matta i "Emmas" rum den har hållt sig riktigt bra. Men nu efter tjugofem år ska det bli roligt med nytt golv.
Däremot har vi tapetserat rummet vid flera tillfällen. Jag kommer att använda rummet till syrum och lite pyssel.
Tänk i det här rummet stod jag och min man i för 25 år sedan och fixade i ordning en babykorg med sänghimmel. Det var Johan jag väntade då. Vi hade tapetserat ett rum rosa och ett blått så Johan fick det andra rummet som vi precis lagt nytt golv i. Nu tycker jag att tiden gått väldigt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0