Andra advent.

Helgen har gått så fort. Förra helgen målade jag bord och sex stolar, den här helgen fick furuskåpet bli vitt. Nu börjar jag bli lite trött på att måla, men jag är helnöjd med resultatet.
Jag har bakat lussekatter med saffran mums!
Wilma tycker att det är konstigt att det inte blir långpromenader, men jag har så mycket som jag vill bli färdig med. Så blev det söndag och vi kunde ana solen det blev en långpromenad upp till skogen. Det var riktigt skönt. Jag brukar titta in till "Lilla Blanka" och få lite inspiration. Där hittade jag lingonkransen som jag gick hem och gjorde.
Hoppas att skåpet torkar till i kväll så vi får ordning på Tv-rummet.
                                                          Kram på er alla jag önskar er en trevlig andra advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0