Panduro och Hemsida

Hej på er!
I eftermiddag ska jag på "hemsidemöte" ska bli riktigt kul.
Varje klass har sin egna hemsida, nu är jag ansvarig för 1-2:an.
Vanligtvis är jag ledig på torsdagar. Det känns lite konstigt för tidigare har jag arbetat heltid.Men visst är det skönt att vara ledig en vardag och bara göra sådant man vill. Naturligtvis får Wilma lite extra omtanke på torsdagar.
Jag ska handla lite mer blommor att ha utanför dörren, när jag ändå åker in till sta`n.
Idag får jag ett paket från Panduro med lite smått och gott i.
Nu ringer det på dörren...
Vi har fått imma mellan två av våra fönster, det ser inte så roligt ut. Vi trodde vi skulle få byta fönster, men i lördags när vi läste HN stod det en annons om att Pysseldet gick att laga. Jag är riktigt imponerad att det i dessa tider går att laga något.
Han som ska fixa det kommer tillbaka i morgon för att göra jobbet. Det här ska bli riktigt intressant. Han berättade att han var den enda i Sverige som gör detta.

Har jag ork och lust ikväll ska jag kvistlacka mitt skåp som jag har i hallen.
Nu väntar jag på mitt Panduropaket.

Ps. Jag har omformaterat datorn, nej inte jag utan Oscar har hjälpt mig. Jag måste bara ha hjälp med att lägga in min kamera så att jag kan visa lite kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0