En underbar dag i slutet av augusti.


Igår hämtade jag mitt brickbord som jag la ett bud på tradera. Det var Sanne Stoltz som skickade det till mig. Tyvär kommer jag inte ihåg vad hennes blogg heter. Men jag är jättenöjd med brickbordet.


Nymålat och precis torkat. Stegen som min man byggde efter beskrivning i "Vi i villa" Har inte bestämt var de ska stå ännu.



Här är den lilla byrån som jag haft i hallen. Har målat den två gånger idag. Imorgon ska jag måla den en gång till.




Här är spegeln när den är färdigmålad. Wilma håller mig sällskap.





Omålad spegel.






Omålad stege.







Lite blommor blommar ännu i rabatten. Visst blir man glad när man ser dem?








När vi satt och fikade idag hade vi den här utsikten.









Här blommar Rosenspireran.










Här hamnade stenen med "Välkommen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0